Продавець "BAZOVKIN" - розбірні мангали, лампи та ліхтарі KilNex в Києві, предметна зйомка. розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
48 відгуків
ЧАСТКОВА РОБОТА МАГАЗИНУ ПІД ЧАС ВІЙНИДетальніше
+380 (66) 483-65-73
+380 (95) 401-71-45
+380 (96) 645-33-68

Предметна зйомка для інтернет – магазинів: кількість фото на товар.

Предметна зйомка для інтернет – магазинів: кількість фото на товар.

Київська студія предметної зйомки "BAZOVKIN" пропонує комплексні рішення для інтернет-магазинів, можете замовити фото та відео контент в одному місці. Для якісного наповнення "карток товарів" Вашого сайту та сторінок в соціальних мережах ми підготуємо: унікальні фотографії, відеоролики, фото 360, інформаційні іконки, заставки. Продумаємо та запропонуємо ефективні, технічні та творчі рішення завдань для Вашого бізнесу. Проведемо оптимізацію для WEB, брендуємо та захистимо усі створені матеріали. Замовлення буде виконано точно в обумовлені терміни та суму, наш професіоналізм - Ваш спокій та комфорт!

Кількість фото на один товар.

Перший пункт в комплексній упаковці, є - створення набору товарних фотографій для наповнення сторінок сайту. Зазвичай комплект на одну товарну позицію складається з 10-ти зображень, 4 фото з різних ракурсів, 3 великопланові фото, 2 макро, 1 фото з упаковкою та комплектацією.

● Перші чотири фото формують загальне уявлення про товар, його габарити, формфактор, кольори, бренд - виробника, загальні плани можуть коказувати варіанти застосування цього виробу в реальних умовах. Вони можуть зніматися як в студії, так ї на виїзних фотосесіях з повним підбором локацій, моделей, реквізиту та ін..

● Наступні три великопланові фото роблять акцент на конструктивних особливостях, перевагах, формують більше розуміння про продукт та нюанси при його застосуванні. Великі плани відмінно впливають на ті, щоб клієнт є запам'ятав товар та вчинив купівлю саме завдяки вашій інтернет-магазину, сайту, сторінці в соцмережі та іншим ресурсам.

● Дві макро фото використовуються для передачі найдрібніших нюансів та якнайкраще передають якість складання, якість матеріалів, показують найдрібніші комплектуючі, доносять більше корисної інформації яка, створює упевненість та бажання купити саме цей товар.

● Остання фотографія зазвичай показує що входити до комплектації, в якому вигляді клієнту приде його посилка та що в решті він отримає за сплачену вартість. Часто, загальні фотографії виконуються з вертикального ракурсу (Flat Lay) та застосовуються в соціальних мережах та онлайн оголошеннях.

Залежно від маркетингових завдань, бюджету, побажань замовників - набори товарних фотографій можуть складатися як з описаного комплекту, так ї формуватись індивідуально. Усі прийняті рішення визначаються після отримання тестових фото та вказуються в технічному завданні до кожної окремої предметної фотосесії. Для всіх наших клієнтів, пропонуємо тестові фото абсолютно безкоштовно, Ви можете прислати нам свій товар та побачити результат щє до початку виконання всіх робіт.

У наступних статтях ми надамо корисну інформацію про технічні складові для товарних фото, підкажемо що кращє зверни. Ви дізнаєтесь які бувають типи орієнтування фото, про співвідношення сторін, що таке розширення та на що воно впливає. Слідкуйте за новими статтями на нашому сайті, будьте курси всіх тонкошів предметної зйомки товарів для інтернет-магазинів. Якщо у Вас виникли будьякі питання, просто зв'язку яжітся з нами, ми з радістю надамо максимальну консультацію. Бажаємо процвітання!
Інші статті
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0020:00
  • Вівторок
    08:0020:00
  • Середа
    08:0020:00
  • Четвер
    08:0020:00
  • Пʼятниця
    08:0020:00
  • Субота
    10:0020:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
Яків або Юлія
"BAZOVKIN" - розбірні мангали, лампи та ліхтарі KilNex в Києві, предметна зйомка.
+380 (66) 483-65-73
Яків
+380 (95) 401-71-45
Юлія
+380 (96) 645-33-68
Юлія
вул. Полковніка Потєхіна, 2, Київ, Україна
Мапа

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner